Szkolenia interpersonalne

Formuła szkoleń interpersonalnych

W KM Studio prowadzimy szkolenia interpersonalne w formule otwartej , zamkniętej, oraz  w formie większych projektów, tzw. akademii szkoleń przygotowywanych w oparciu o konkretne potrzeby organizacji.

  1. Każdy kurs w formie otwartej jest dwudniowy, odbywa się w KM Studio w Łodzi, ul. Piotrkowska 125 raz w miesiącu ( por. terminarz szkoleń), trwa 12 godzin ( 9.15-15.15). Pracujemy w kameralnych grupach ( maksymalnie 12 osobowych), nie odwołujemy szkoleń z powodu nie zebrania się grupy. Oznacza to, że w sytuacji, gdy na dany termin zgłasza się jedna osoba, realizujemy kurs metodą coachingu i pracujemy indywidualnie.
  1. Szkolenia zamknięte prowadzimy w oparciu o zapotrzebowanie Klienta, albo w siedzibie KM Studio w Łodzi, albo w siedzibie zamawiającego albo w innym miejscu wskazanym przez Klienta. Czas trwania szkoleń oraz ich cena są uzależnione od ustaleń z organizacją zamawiającą.
  1. Realizujemy również większe projekty szkoleniowe, tzw. Akademie Szkoleń dla firm. Polegają one na realizacji pakietu szkoleń dla pracowników, którzy mają możliwość wyboru zajęć odpowiednio do swoich potrzeb rozwojowych. Programy takie obejmują następujące etapy współpracy z organizacją zamawiającą (najczęściej z działem HR):

– badanie potrzeb organizacji i pracowników przez KM Studio

– wybór tematów i terminów szkoleń na kilka miesięcy lub kilka lat ( Klient- KM Studio)

– zbieranie grup pracowników ( dział HR zamawiającego)

– realizacja szkoleń z ewaluacją na bieżąco

– podsumowanie programu

Szkolenia interpersonalne w KM Studio – szkolenia

Szkolenia dotyczące rozwoju osobistego

  1. Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu
  2. Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
  3. Kreatywne rozwiązywanie problemów
  4. Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
  5. Sztuka prowadzenia dyskusji
  6. Savoir – vivre – dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom
  7. Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
  8. Zarządzanie czasem – efektywna praca, dobry wypoczynek
  9. Techniki i mechanizmy wywierania wpływu na ludzi
  10. Praca w zespole: umiejętności interpersonalne potrzebne do współdziałania
  11. Work-Life Balance – jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym
  12. Emisja głosu – dbać o głos i dobrze z niego korzystać
  13. Automotywacja / automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań
  14. Komunikacja interpersonalna – zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych
  15. Podejmowanie decyzji – sztuka dobrego wyboru
  16. Sztuka perswazji
  17. Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
  18. Team Building, budowanie zespołu

Szkolenia dotyczące zarządzania 

  1. Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju: zasady, techniki, zastosowanie
  2. Coaching w zarządzaniu
  3. Leadership – świadome przywództwo
  4. Mentoring, czyli przekazywanie wiedzy poprzez siłę autorytetu
  5. Motywowanie pracowników i współpracowników
  6. Rozmowa rekrutacyjna w praktyce – technika wywiadu kompetencyjnego
  7. Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające
  8. Zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
  9. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
  10. Zarządzanie projektem – czyli wyprzedź wyobraźnią przyszłość (zgodnie z PMBOKRGuide – Project Management Body of Knowledge 4th edition)
  11. Zarządzanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi
  12. Zarządzanie dla zwiększenia produktywności – treningi dla brygadzistów, mistrzów, liderów, kierowników niższego szczebla oraz kadry zarządzającej wyższego szczebla
  13. Zarządzanie flotą samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych w MultiGPS
  14. Zarządzanie działem zakupów
  15. Zarządzanie zespołem handlowców

Sprzedaż i obsługa klienta

  1. Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
  2. Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
  3. Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
  4. Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  5. Zarządzanie zespołem handlowców
  6. Zarządzanie działem zakupów