Szkolenia sprzedażowe

Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta są dedykowane specjalistom customer service oraz handlowcom niezależnie od branży, w której pracują. Proponujemy Państwu kursy obejmujące tematykę budowania i utrzymywania relacji z klientami w oparciu o asertywność i zasady etyki biznesu. Ponadto proponujemy szkolenia uwzględniające sztukę sprzedaży bez manipulacji bazującej na szacunku do drugiego człowieka, świadomości własnych intencji i potrzeb klientów.

Na naszych szkoleniach nauczą się Państwo nie tylko korzystać z technik sprzedaży, ale także zrozumieją mechanizmy emocjonalne rządzące procesami sprzedażowymi zarówno po stronie handlowca jak i kupującego. Kursy obejmują tematykę nawiązywania relacji, badania potrzeb, prezentacji oferty, negocjacji i zamykania transakcji zarówno w sprzedaży face to face jak i w telemarketingu.

Szkolenia z działu Sprzedaż i obsługa klienta w KM Studio

  1. Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
  2. Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
  3. Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
  4. Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  5. Zarządzanie zespołem handlowców
  6. Zarządzanie działem zakupów