Szkolenie zarządzanie produktywnością, szkolenie dla kierowników niższego szczebla

Opis szkolenia

Szkolenie zarządzanie produktywnością służy opanowaniu sztuki zarządzania, uczy i ćwiczy wszystkie jej elementy: ustanawianie celu, planowanie, przydzielanie zadań, kontrolę – jako porównanie wykonania z celem z nastawieniem na wykrycie różnic – oraz przygotowanie i wdrożenie środków korygujących w odpowiedzi na wykryte różnice. Szkolenie zarządzanie produktywnością ukazuje i uczy jak osiągać produktywność czynności pracowników i skuteczność czynności własnych,. Warsztaty prowadzone są wg najnowszych technik uczenia ludzi dorosłych. Zaletą szkolenia jest jego bardzo dynamiczny przebieg i przemyślany dobór ćwiczeń, dzięki któremu uzyskujemy dużą skuteczność wpływania na zmiany zachowań uczestników

Kierownik odpowiada za efektywność nadzorowanych pracowników, co za tym idzie, za produktywność całej organizacji!

Straty  powstają w miejscu wykonywania pracy, zmniejszają produktywność całego przedsiębiorstwa. Badania wykazują, że straty najczęściej wynikają z nieumiejętności zarządzających. Kierownicy, to zwykle osoby z wykształceniem inicjatywą i talentem. Wiedza ta często oparta o wielowątkowe studia i nosząca piętno interdyscyplinarności, nie zbiega się w  umiejętność zarządzania!

Warsztat, który Państwu proponujemy, ma na celu wyposażenie kierowników w jednolitą umiejętność zarządzania, co prowadzi do skutecznej praktyki, redukcji strat czasu i natychmiastowego wzrostu produktywności.

Trening zarządzanie produktywnością sprzyja najważniejszym koncepcjom zarządzania: kaizen, six  sigma, lean management, activity based costing, just in time.

Uzyskane umiejętności podczas szkolenia zarządzanie produktywnością

  • Kierownik posługuje się strukturą zarządzania cel-plan-przydzielanie zadań – kontrola
  • Kierownik analizuje proces pracy i rozkładać go na poszczególne czynności pracy. Rozpoznaje straty czasu i wykrywa ich przyczyny. Planuje i wdraża akcje korygujące dla eliminowania przyczyn strat
  • Kierownik posługuje się celami SMART. Rozkłada cele długoterminowe na cele krótkoterminowe. Umie tworzyć cele dla  poszczególnych czynności pracy
  • Kierownik efektywnie komunikuje się zarówno z pracownikiem i zarządem
  • Manager rozumie przyczyny  nieporozumień, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele
  • Kierownik porównuje wykonanie z celem.  Umie rozpoznać przyczynę ( braki w motywacji lub umiejętności) odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby motywowania.
  • Kierownik asertywnie konfrontuje się z pracownikami nie wykonującymi zadań. Potrafi przeprowadzić rozmowy w odpowiedzi na różne trudne sytuacje

Szkolenie zarządzanie produktywnością dla kierowników niższego szczebla – program szkolenia

1. Czym jest zarządzanie

Kroki zarządzania są powiązane!
Czym jest efektywność?
Zarządzanie innymi analogiczne do zarządzania sobą.

2. Zarządzanie jako system – gwarancja wyeliminowania strat czasu, praca ze zmniejszonym wysiłkiem i lepszymi efektami

Odkrycie porządku jako głównego warunku sukcesu zespołu  – efektywnego wykorzystania czasu i wysiłku członków zespołu. Odkrycie fenomenu efektywności zespołu przez eliminacje strat czasu. Straty jawne i ukryte

3. Tworzenie celu – głównego narzędzia zarządzania

Tworzenie celów SMART.
Hierarchia celów.
Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele instrumentalne i dochodzenie aż do celów czynności
W jaki sposób cel motywuje?

4. Przydzielanie zadań – komunikacja

Przydzielanie zadań jest komunikacją!
Efektywna/asertywna komunikacja:
werbalna/niewerbalna
pytania zamknięte/otwarte,
aktywne słuchanie, parafraza, odzwierciedlanie
komunikaty typu „ty” i typu „ja”.

 5. Kontrola porównanie wykonania z celem, wykrycie różnicy i znalezienie jej przyczyny

Przyczyny odpowiedzialne za różnice miedzy wykonaniem a celem.
Braki w umiejętności lub w motywacji jako przyczyny różnic.
Co to jest motywacja? Kara i nagroda w motywacji. Style poznawcze, co motywuje kogo?

 6. Działania korygujące w reakcji na różnicę

Konfrontacja – procedura egzekwowania  w sytuacji  niewykonania przez pracowników zleconych zadań

Różne postawy podwładnych, zachowania, emocje. Jak  asertywnie radzić sobie z nimi?

Metody i techniki  wykorzystywane podczas szkolenia zarządzanie produktywnością, szkolenia dla kierowników niższego szczebla.

  • mini wykłady w PowerPoint
  • gry zespołowe i ćwiczenia w grupach
  • dyskusja na forum
  • odgrywanie ról
  • praca z kamerą i analiza uzyskanego materiału
  • mini filmiki szkoleniowe
status szkolenia otwarte zamknięte
grupa szkoleniowa

1-10 osób

do uzgodnienia

termin szkolenia

12-13 Listopad
9-10 Grudzień
9-10 Styczeń
10-11 Luty
9-10 Marzec
8-9 Kwiecień

do uzgodnienia

cena szkolenia

1300 zł/osoba

do uzgodnienia

czas trwania szkolenia

12 godzin / 2 dni

do uzgodnienia

miejsce szkolenia

KM Studio - szkolenia, Łódź

do uzgodnienia

dokumenty do szkolenia

program szkolenia

training program english version

druk zgłoszenia na szkolenia otwarte

szkolenia wybrane przez innych

Zarządzanie produkcją
Feedback
Rozmowy okresowe
Rozmowa rekrutacyjna
Team Building
Leadership - liderowanie, przywództwo
Motywowanie

tagi

Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Zarządzanie produktywnością napisz.