Szkolenie Negocjacje handlowe - przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane

Opis szkolenia

Szkolenie negocjacje handlowe służy opanowaniu sztuki negocjacji, uczy i ćwiczy wszystkie jej elementy: ustanawianie celu, planowanie, proces negocjacji, kontrolę – jako porównanie wykonania z celem z nastawieniem na wykrycie różnic – oraz przygotowanie
i wdrożenie środków korygujących w odpowiedzi na wykryte różnice. Trening negocjacji ukazuje i uczy jak osiągać założone cele nieulegając wpływowi i nie wywołując agresji.

Kurs negocjacje handlowe prowadzone są wg najnowszych technik uczenia ludzi dorosłych. Zaletą szkolenia jest jego bardzo dynamiczny przebieg i przemyślany dobór ćwiczeń,
dzięki któremu uzyskujemy dużą skuteczność wpływania na zmiany postaw uczestników.

Jak w każdej dziedzinie, w której człowiek stara się postępować rozumnie, tak i w negocjacjach, utworzenie celu, zdanie sobie sprawy jaki jest cel, co chcemy osiągnąć, co nas zadowala (a zatem także co jest niezadowalające!) ma znaczenie decydujące. Negocjacje to sztuka osiągania założonego celu, która z jednej strony nie unika konfrontacji, lecz z drugiej strony nie doprowadza
do agresji i zniszczenia.

Szkolenie negocjacje handlowe, które Państwu proponujemy, wyposaża uczestników w umiejętność przygotowania
i przeprowadzania negocjacji w taki sposób, by osiągnąć zakładane cele.

Uzyskane umiejętności podczas szkolenia negocjacje handlowe

  • Uczestnik rozumie różnicę między treścią negocjacji (jej przedmiotem) a procesem negocjacji
  • Uczestnik umie ustalać dla negocjacji cele w formie SMART
    i potrafi posługiwać się celami SMART.
  • Uczestnik wie, czym jest BATNA i wykorzystuje tę wiedzę
    dla przygotowania i przeprowadzania negocjacji
  • Uczestnik w toku negocjacji  posługuje się strukturą: cel-plan-negocjowanie-kontrola i reakcja na nieosiąganie celu
  • Uczestnik potrafi negocjować w modelu harwardzkim
  • Uczestnik rozumie interesy  stojącej za sporem, nie unika trudnych tematów, jest asertywny w komunikacji – umie komunikować
    nie wzbudzając agresji i jednocześnie osiągając założone cele.
  • Uczestnik w toku negocjacji porównuje wykonanie z celem. Umie rozpoznać przyczynę odpowiedzialną za różnicę. Zna sposoby
    jej usuwania.
  • Uczestnik wykorzystuje wpływ społeczny w toku negocjacji i umie rozpoznać i odpowiadać na wpływ wywierany na niego

Szkolenie negocjacje handlowe – program szkolenia

  1.  Negocjacje, to wytrwanie w dialogu, na przekór czy to chęci ucieczki, czy chęci walki
  2.  Cel negocjacji jest najważniejszy
    • Jakie cele negocjacji przygotować
    • Ile celów przygotować
    • Co to jest BATNA
  3. Treść i proces negocjacji
    • Model harwardzki
  4.  Negocjacje są komunikacją
  5.  Negocjacje to wywieranie wpływu
    • Wpływ oparty o wzajemność
    • Wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
    • Wpływ nacisku społecznego
    • Wpływ wynikający z bycia lubianym
    • wpływ autorytetu
    • Wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bez powrotność
  6.  Sztuczki w negocjacjach
    • Odwoływanie się do siły wyższej
    • Krople drążące skałę
    • Plasterki salami
    • Pochlebstwa
    • Ostatni mur
    • Dobry i zły policjant
    • Lekceważenie, spóźnianie się, ataki

Metody i techniki wykorzystywane podczas szkolenia negocjacje handlowe

  • praca z kamerą
  • praca w grupach
  • gry i symulacje
  • filmy szkoleniowe
  • praca indywidualna związana z diagnozą możliwości i słabych stron uczestnika
  • mini-wykłady (prezentacja PowerPoint)
  • udzielanie informacji zwrotnych
status szkolenia otwarte zamknięte
szkolenie stacjonarne

TAK

TAK

szkolenie ONLINE

TAK

TAK

grupa szkoleniowa

1-6 osób

do uzgodnienia

termin szkolenia

26-27 marzec
25-26 kwiecień
28-29 maj
27-28 czerwiec
25-26 lipiec
29-30 sierpień

do uzgodnienia

cena szkolenia

1500 zł/osoba

do uzgodnienia

czas trwania szkolenia

12 godzin / 2 dni

do uzgodnienia

miejsce szkolenia

KM Studio - szkolenia, Łódź

do uzgodnienia

dokumenty do szkolenia

program szkolenia

training program english version

druk zgłoszenia na szkolenia otwarte

szkolenia wybrane przez innych

Obsługa klienta
Sprzedaż / techniki sprzedaży
Komunikacja interpersonalna
Motywowanie pracowników
Zarządzanie pracownikami

tagi

Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Negocjacje napisz.