Do pobrania

Poniżej znajdują się wszystkie dokumenty które mogą Państwo pobrać z naszej strony internetowej:

Druki zgłoszenia na szkolenia

Zgłoszenie na szkolenie otwarte KM Studio
Zgłoszenie na szkolenie zamknięte KM Studio

Katalogi szkoleń

Katalog szkoleń interpersonalnych w KM Studio – szkolenia

Kalendarze szkoleń otwartych

Rok 2019
Kalendarz szkoleń otwartych na rok 2019
Kalendarz szkoleń otwartych interpersonalnych na rok 2019
Kalendarz szkoleń otwartych informatycznych na rok 2019

Rok 2020
Kalendarz szkoleń otwartych na rok 2020
Kalendarz szkoleń otwartych interpersonalnych na rok 2020
Kalendarz szkoleń otwartych informatycznych na rok 2020

Programy szkoleń interpersonalnych

Szkolenia dotyczące rozwoju osobistego

  1. Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu
  2. Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
  3. Kreatywne rozwiązywanie problemów
  4. Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
  5. Sztuka prowadzenia dyskusji
  6. Savoir – vivre – dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom
  7. Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
  8. Zarządzanie czasem – efektywna praca, dobry wypoczynek
  9. Techniki i mechanizmy wywierania wpływu na ludzi
  10. Praca w zespole: umiejętności interpersonalne potrzebne do współdziałania
  11. Work-Life Balance – jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym
  12. Emisja głosu – dbać o głos i dobrze z niego korzystać
  13. Automotywacja / automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań
  14. Komunikacja interpersonalna – zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych
  15. Podejmowanie decyzji – sztuka dobrego wyboru
  16. Sztuka perswazji
  17. Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
  18. Team Building, budowanie zespołu
  19. Zdrowe odżywianie w biurze
  20. Sztuka aktywnego słuchania
  21. Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów wewnętrznych

Szkolenia dotyczące zarządzania

  1. Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju: zasady, techniki, zastosowanie
  2. Coaching w zarządzaniu
  3. Leadership – świadome przywództwo
  4. Mentoring, czyli przekazywanie wiedzy poprzez siłę autorytetu
  5. Motywowanie pracowników i współpracowników
  6. Rozmowa rekrutacyjna w praktyce – technika wywiadu kompetencyjnego
  7. Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające
  8. Zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
  9. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
  10. Zarządzanie projektem – czyli wyprzedź wyobraźnią przyszłość (zgodnie z PMBOKRGuide – Project Management Body of Knowledge 4th edition)
  11. Zarządzanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi
  12. Zarządzanie dla zwiększenia produktywności – kierowników niższego szczebla
  13. Zarządzanie dla brygadzistów, liderów, mistrzów
  14. Zarządzanie działem zakupów
  15. Zarządzanie zespołem handlowców
  16. Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  17. Team Building, budowanie zespołu

Sprzedaż i obsługa klienta

  1. Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
  2. Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
  3. Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
  4. Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  5. Zarządzanie zespołem handlowców
  6. Zarządzanie działem zakupów
  7. Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  8. Sztuka aktywnego słuchania