Programy szkoleń interpersonalnych

Poniżej znajdziecie Państwo w wersji PDF programy szkoleń interpersonalnych w KM Studio – szkolenia

Szkolenia dotyczące rozwoju osobistego

  1. Automotywacja / automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań
  2. Budowanie wizerunku w biznesie
  3. Emisja głosu – dbać o głos i dobrze z niego korzystać
  4. Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
  5. Kreatywne rozwiązywanie problemów
  6. Pisanie ekspresywne
  7. Podejmowanie decyzji – sztuka dobrego wyboru
  8. Savoir – vivre – dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom
  9. Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
  10. Sztuka aktywnego słuchania
  11. Techniki i mechanizmy wywierania wpływu na ludzi
  12. Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  13. Work-Life Balance – jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym
  14. Zdrowe odżywianie w biurze
  15. Zarządzanie czasem – efektywna praca, dobry wypoczynek
  16. Zdrowe odżywianie w biurze
  17. Zarządzanie energią

Szkolenia z komunikacji

  1. Aktywne słuchanie
  2. Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu
  3. Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
  4. Komunikacja interpersonalna – zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych
  5. Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
  6. Praca w zespole: umiejętności interpersonalne potrzebne do współdziałania
  7. Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
  8. Sztuka perswazji
  9. Sztuka prowadzenia dyskusji
  10. Team Building, budowanie zespołu
  11. Wywieranie wpływu

Szkolenia dotyczące zarządzania

  1. Leadership – świadome przywództwo
  2. Motywowanie pracowników i współpracowników
  3. Rozmowa rekrutacyjna w praktyce – technika wywiadu kompetencyjnego
  4. Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające
  5. Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  6. Team Building, budowanie zespołu
  7. Zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
  8. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
  9. Zarządzanie projektem – czyli wyprzedź wyobraźnią przyszłość (zgodnie z PMBOKRGuide – Project Management Body of Knowledge 4th edition)
  10. Zarządzanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi
  11. Zarządzanie dla zwiększenia produktywności – kierowników niższego szczebla
  12. Zarządzanie dla brygadzistów, liderów, mistrzów
  13. Zarządzanie działem zakupów
  14. Zarządzanie zespołem handlowców

Szkolenia coaching/training

  1. Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju: zasady, techniki, zastosowanie
  2. Coaching w zarządzaniu
  3. Mentoring, czyli przekazywanie wiedzy poprzez siłę autorytetu
  4. Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów

Sprzedaż i obsługa klienta

  1. Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
  2. Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
  3. Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  4. Sztuka aktywnego słuchania
  5. Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  6. Zarządzanie zespołem handlowców
  7. Zarządzanie działem zakupów