Programy szkoleń interpersonalnych

Poniżej znajdziecie Państwo w wersji PDF programy szkoleń interpersonalnych w KM Studio – szkolenia



Szkolenia dotyczące rozwoju osobistego

  1. Asertywność, czyli stanowczo i łagodnie do przodu
  2. Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
  3. Kreatywne rozwiązywanie problemów
  4. Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
  5. Sztuka prowadzenia dyskusji
  6. Savoir – vivre – dobre obyczaje sprzyjają dobrym interesom
  7. Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
  8. Zarządzanie czasem – efektywna praca, dobry wypoczynek
  9. Techniki i mechanizmy wywierania wpływu na ludzi
  10. Praca w zespole: umiejętności interpersonalne potrzebne do współdziałania
  11. Work-Life Balance – jak utrzymać równowagę między pracą i życiem osobistym
  12. Emisja głosu – dbać o głos i dobrze z niego korzystać
  13. Automotywacja / automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań
  14. Komunikacja interpersonalna – zwiększanie własnej skuteczności i wpływanie na innych
  15. Podejmowanie decyzji – sztuka dobrego wyboru
  16. Sztuka perswazji
  17. Feedback – udzielanie informacji zwrotnej
  18. Team Building, budowanie zespołu
  19. Zdrowe odżywianie w biurze
  20. Sztuka aktywnego słuchania
  21. Train the Trainers – szkolenie dla Trenerów wewnętrznych



Szkolenia dotyczące zarządzania

  1. Coaching jako narzędzie wspierania ludzi w rozwoju: zasady, techniki, zastosowanie
  2. Coaching w zarządzaniu
  3. Leadership – świadome przywództwo
  4. Mentoring, czyli przekazywanie wiedzy poprzez siłę autorytetu
  5. Motywowanie pracowników i współpracowników
  6. Rozmowa rekrutacyjna w praktyce – technika wywiadu kompetencyjnego
  7. Rozmowy okresowe z pracownikami. Rozwojowe rozmowy oceniające
  8. Zarządzanie konfliktem – strategia, opanowanie, ekologiczne rozwiązania
  9. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami w praktyce
  10. Zarządzanie projektem – czyli wyprzedź wyobraźnią przyszłość (zgodnie z PMBOKRGuide – Project Management Body of Knowledge 4th edition)
  11. Zarządzanie zmianą – dobra strategia i współpraca z ludźmi
  12. Zarządzanie dla zwiększenia produktywności – kierowników niższego szczebla
  13. Zarządzanie dla brygadzistów, liderów, mistrzów
  14. Zarządzanie działem zakupów
  15. Zarządzanie zespołem handlowców
  16. Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  17. Team Building, budowanie zespołu



Sprzedaż i obsługa klienta

  1. Negocjacje – przekonywanie do swoich rozwiązań by obie strony były wygrane
  2. Obsługa klienta – standardy, sytuacje konfliktowe, panowanie nad emocjami
  3. Sprzedaż – techniki i strategie sprzedaży w praktyce
  4. Telemarketing – sprzedaż przez telefon
  5. Zarządzanie zespołem handlowców
  6. Zarządzanie działem zakupów
  7. Szkolenie dla Trenerów wewnętrznych
  8. Sztuka aktywnego słuchania