Szkolenie – Zarządzanie emocjami skupia się na rozwijaniu inteligencji emocjonalnej jako kluczowego narzędzia w efektywnych interakcjach międzyludzkich. Uczestnicy będą pracować nad autodiagnozą swoich reakcji i odczuć w kontaktach z innymi ludźmi, takimi jak klienci, współpracownicy i bliscy. Poprzez analizę mechanizmów własnego zachowania i zrozumienie powstawania emocji, uczestnicy będą tworzyć plan rozwoju, wykorzystując swoje mocne strony i identyfikując obszary do poprawy.Celem szkolenia zarządzanie emocjami jest zwiększenie świadomości uczuć własnych i innych, skuteczniejsze zarządzanie emocjami oraz rozwój umiejętności komunikacji interpersonalnej. Efekty osiągane przez uczestników to: większa świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi, skuteczniejsze kierowanie własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach, lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem.

W trakcie szkolenia Zarządzanie emocjami Uczestnik uczy się: 

  • Zwiększonej świadomość własnych i cudzych emocji
  • Skuteczniejszego kierowanie własnymi emocjami w codziennych sytuacjach
  • Poprawieni umiejętność empatycznego słuchania i zrozumienia innych
  • Lepszego zrozumienie mechanizmów własnego zachowania
  • Umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej informacji zwrotnej
  • Rozpoznawanie i nazwanie emocji
  • Zwiększa świadomość związku między przekonaniami a emocjami

Zapraszamy do zapisów na Szkolenie Zarządzanie emocjami – po informacje organizacyjne, terminy, program oraz wszystkie niezbędne informacje zapraszamy TUTAJ.