Kultura feedbacku to pojęcie ostatnio bardzo popularne w organizacjach. Aby zespoły sprawnie i efektywnie pracowały, ludzie potrzebują na bieżąco się komunikować dając sobie informację o tym, czego potrzebują, a co im przeszkadza we wzajemnej współpracy.
więcej >
Żyjemy w kulturze, w której intelekt, emocjonalność i cielesność rzadko się łączą. Z pokolenia na pokolenie uczymy się ignorować sygnały płynące ze świata uczuć i ciała, stając się „chodzącymi głowami"...
więcej >
Asertywność to rodzaj postawy wobec siebie i innych, opartej na szacunku, przejawiającej się w zachowaniu, emocjach i wiedzy/przekonaniach
więcej >
Inteligencja emocjonalna to inaczej dojrzałość inaczej zdolność wsłuchiwania się w emocje, rozumienie ich i świadome działanie podjęte w związku z uczuciami.
więcej >
Jednym z bardziej popularnych tematów szkoleń w okresie pandemii jest Stres: jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać. Oto kilka najważniejszych zagadnień, którymi zajmujemy się na szkoleniu z zarządzania stresem.
więcej >
Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom, aby zrealizować budżety szkoleniowe do końca roku proponujemy Klientom, którzy nie zdążą wybrać się do nas na szkolenie w grudniu 2021 vouchery szkoleniowe do realizacji przez cały 2022 rok
więcej >