Zapraszamy na nowe szkolenie w KM Studio, więcej informacji na temat terminów, programu i zapisów na szkolenia znajdą państwo na stronie – Szkolenie zarządzanie zespołem sprzedażowym

Szkolenie zarządzanie zespołem sprzedażowym zorientowane jest na liderów grup sprzedażowych, managerów sprzedaży i wszystkich tych, którzy koordynują zespołami sprzedażowymi. Na kurs składają się dwa główne moduły. Pierwszy dotyczy pracy z zespołem, rozumienia specyfiki jego zadania, radzenia sobie z problemami, które przed nim stoją jako typowymi w handlu – komunikacja interpersonalna, motywacja, perswazja i wpływanie na ludzi. Drugi zaś związany jest z rozwojem lidera/managera (kreowanie motywacji własnej, umiejętności przywódczych, działanie na rzecz poszerzenia umiejętności w stosownym przekazywaniu feedbacku). 

Szkolenie komasuje wiedzę z zakresu zarządzania ludźmi oraz sprzedaży, zawiera elementy pracy nad strategią i komunikowaniem. Uczestnicy kursu zapoznają się z następującymi tematami: strategia zarządzania zespołem sprzedażowym, odpowiedzialne zarządzanie zespołem sprzedażowym, określanie celów krótko i długoterminowych, wspieranie pojedynczych członków zespołu w rozwoju, formy wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,  efektywne zarządzanie czasem, mechanizmy pobudzające motywację i jej poziom, macierz Kena Blancharda, poziomy neurologicznego funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich znaczenie w procesie komunikowania się z ludźmi, kluczowość informacji zwrotnej w przebiegu motywowania zespołu.

Umiejętności uzyskane w trakcie szkolenia Zarządzanie zespołem sprzedażowym: 

  • tworzenie strategii zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • umiejętność świadomego zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • rozumienie kluczowości wyznaczania celów krótko i długoterminowych,
  • umiejętność wspierania pojedynczych członków zespołu w rozwoju,
  • poznanie skutecznych sposobów wyzwalania w handlowcach energii i siły do dalszej pracy,
  • efektywne zarządzanie czasem,
  • pojęcie świadomości mechanizmów motywacyjnych, którymi zarządzający może oddziaływać na podwładnych, 
  • zrozumienie od czego zależy siła motywacji,
  • poznanie macierzy Kena Blancharda i uświadomienie sobie kiedy wspierać, a kiedy ukierunkowywać handlowców w ich działaniach,
  • poznanie oraz zrozumienie poziomów neurologicznych funkcjonowania człowieka Roberta Diltsa i ich ważkości w procesach komunikacji interpersonalnej,
  • zrozumienie wagi i przydatności informacji zwrotnej w procesie motywowania zespołu, 
  • udzielanie wspierającego i rzeczowego feedbacku w stosunku do zespołu sprzedażowego.