Szkolenie zarządzanie pracownikami opiera się na następującej definicji zarządzania: Jest to sztuka wykonywania pracy za pomocą innych osób, poprzez wpływanie na ich działania w aspekcie sensowności/celowości, czasu trwania i ilości przekształceń,
za pomocą wprowadzania w życie cyklu zarządzania. To wszystko
po to, by nadać czynnościom efektywnego (produktywnego) kształtu.
Szkolenie zarządzanie pracownikami składa się z następujących modułów, które stanowią jednocześnie kolejne kroki zarządzania pracownikami: cel, plan, przydzielanie zadań (czyli skuteczna komunikacja), kontrola, wprowadzanie akcji korygujących. Uczestnicy ćwiczą motywowanie, precyzyjną komunikację, asertywne egzekwowanie umów oraz elementy wpływania na pracowników,
aby ich praca była zgodna z założeniami.
I. Cykl zarządzania
1. Rola managera w organizacji – po co organizacji manager
2. Rola porządku w organizacji jako głównego warunku sukcesu zespołu
3. Cykl zarządzania jako gwarant osiągania sukcesu w zarządzaniu
4. Cel, Plan, Delegowanie, Kontrola – niezbędne kroki w zarządzaniu
II. Określanie celu i planowanie w pracy managera i jego pracowników
1. Dobrze określony Cel jako najdoskonalszy motywator
2. Reguła SMART (ER) – określania celu
3. Rozkładanie celów głównych i długoterminowych na cele krótkoterminowe
4. Szacowanie i mierzenie pracy pracowników
5. Czas jako jeden z najważniejszych wskaźników efektywności pracowników
6. Planowanie pracy (narzędzia, metody)
III. Delegowanie zadań pracownikom
1. Komunikacja (mów do swoich pracowników i słuchaj swoich pracowników)
2. Wybierz asertywność zamiast agresji i uległości w zarządzaniu
3. Różne style delegowania pracy pracownikom w zależności
od kompetencji i zaangażowania pracowników (model zarządzania sytuacyjnego Blancharda)
4. Rozpoznawanie różnych stylów komunikowania się przez pracowników
5. Budowanie relacji w zespole
IV. Motywowanie
1. Co jest motywatorem
2. Model Masłowa jako wskazówka w rozpoznawaniu potrzeb pracowników
3. Najważniejsze demotywatory w pracy
4. Po co pracownicy przychodzą do pracy
V. Kontrola
1. Kontrola nastawiona na cel
2. Rola feedbacku w procesie kontroli
3. Rola planowania w procesie kontroli
4. Analiza zasobów każdego uczestnika, które mogą być wykorzystane w pracy
5. Umiejętne wykrywanie przyczyn nie realizowania celów pracy
6. Analiza barier komunikacyjnych oraz innych czynników utrudniających efektywne zarządzanie
– praca własna
– praca w parach, grupach
– analiza studiów przypadków
– filmy szkoleniowe
– odgrywanie ról i praca z kamerą
– mini wykład PowerPoint
| status szkolenia | otwarte | zamknięte | 
|---|---|---|
| szkolenie stacjonarne | TAK | TAK | 
| szkolenie ONLINE | TAK | TAK | 
| grupa szkoleniowa | 1-6 osób | do uzgodnienia | 
| termin szkolenia | 
                                            24-25 listopad | do uzgodnienia | 
| cena szkolenia | 1500 zł/osoba | do uzgodnienia | 
| czas trwania szkolenia | 12 godzin / 2 dni | do uzgodnienia | 
| miejsce szkolenia | KM Studio - szkolenia, Łódź | do uzgodnienia | 
| dokumenty do szkolenia |   program szkolenia | |
|   training program english version | ||
|   druk zgłoszenia na szkolenia otwarte | ||
| szkolenia wybrane przez innych | 
                                                                                            Rozmowy okresowe
                                                 | |
| tagi | ||
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia Zarządzanie pracownikami napisz.