Zapraszamy na nowe szkolenie w KM Studio, więcej informacji na temat terminów, programu i zapisów na szkolenia znajdą państwo na stronie – Obsługa klientów trudnych i konflikotwych

Szkolenie obsługa klientów trudnych i konfliktowych pokazuje w jaki sposób działać skutecznie w kontakcie z trudnym klientem oraz w sytuacjach konfliktowych. Uczestnicy mają możliwość wyćwiczenia szerokiego repertuaru poprawnych asertywnych zachowań pasujących do ich roli zawodowej i osobowości.

Uzyskane podczas szkolenia umiejętności:

Uczestnik :

  • umie poprawnie zareagować na osoby o różnych trudnych postawach, takich jak postawa roszczeniowa, dominująca, wycofana, sceptyczna, konfrontacyjna i inne
  • zna swoje zasoby związane z inteligencją emocjonalną, np. panowanie nad uczuciami
  • wie jakie są zasady dobrego wychowania obowiązujące w pracy z klientem
  • potrafi wypowiedzieć się w sposób asertywny
  • umie dyplomatycznie odmawiać, wyrażać opinię, przekonywać
  • zna techniki radzenia sobie ze stresem użyteczne w kontakcie z trudnym klientem